Co nás čeká ...
Pro nadcházející období si společnost PK SERVIS technické součásti s.r.o. jako hlavní strategický cíl určila individuální přístup k zákazníkům s mottem: “PK SERVIS na dosah ruky“. Chceme vybudovat silnou dealerskou síť s maximální propagací zn. NSK-RHP, REXROTH BOSCH GROUP, TOTAL, MEGADYNE.
Jedná se zejména o navázání užšího kontaktu se stávajícími obchodními partnery a nově pak s partnery, kteří u společnosti PK SERVIS technické součásti s.r.o. nakupovali náhodně prostřednictvím webových stránek nebo pouze poptávali určité komodity nabízeného sortimentu a tím zároveň přenechali bližší kontakty.
Prioritními trhy společnosti PK SERVIS technické součásti s.r.o. je domácí trh v České republice a dále pak na Slovensku a Polsku. Chceme se vyprofilovat jako dodavatel strojních součástí a doplňkového sortimentu pro individuální klientelu s maximálním servisem (poradenství, NON-STOP servis, vykrývání zboží formou tzv. paketizace, zřizování konsignačních skladů u zákazníků, přístup k on-line skladům aj.).
Jako základ naší konkurenční výhody vidíme v častější komunikaci se zákazníkem, jehož následným obrazem je větší, případně nový obchod a tím pádem možnost vyniknout nad ostatními, kteří své výrobky prodávají v dnešní době například víceméně pouze cestou tzv. elektronického e-shopu.
Chceme být neformální, cool, trendy, profesionální, protože lidé kupují především lidi. Jsme si plně vědomi, že rozhodnutí zákazníka o nákupu velmi často závisí na osobnosti firmy. Jedině tak v dnešní rychlé době máme možnost vyniknout nad ostatními konkurenty. Neexistuje totiž žádný způsob jak ovládat konkurenty, kromě jediného: koupit je.
K dosažení výše uvedeného cíle ale nepotřebujeme jen peníze. Důležití jsou také lidé-loajální nebo také neloajální zaměstnanci, kteří bojují nebo nebojují až za hrob, vybavení, kancelářské a výrobní prostory, image, skladové zásoby v rozumné míře aj.
Naší hlavní hrozbou v současné době i v budoucnu jsou desítky a stovky firem, nabízející levné výrobky z východních zemí. Buď porostou, aby se dostaly do „první ligy“ svého odvětví, nebo budou vyřazeny z důvodu nespolehlivosti a kvality.
Firmy našeho ražení, nabízející prvotřídní servis, kvalitu výrobků renomovaných a celosvětově uznávaných výrobců dle našeho předpokladu přinesou v budoucnu dalšímu vývoji na trhu dva hlavní přínosy pro koncové zákazníky-ušetřené a vydělané peníze. Málokteré přínosy jsou dle našeho názoru působivější.
Jedná se zejména o navázání užšího kontaktu se stávajícími obchodními partnery a nově pak s partnery, kteří u společnosti PK SERVIS technické součásti s.r.o. nakupovali náhodně prostřednictvím webových stránek nebo pouze poptávali určité komodity nabízeného sortimentu a tím zároveň přenechali bližší kontakty.
Prioritními trhy společnosti PK SERVIS technické součásti s.r.o. je domácí trh v České republice a dále pak na Slovensku a Polsku. Chceme se vyprofilovat jako dodavatel strojních součástí a doplňkového sortimentu pro individuální klientelu s maximálním servisem (poradenství, NON-STOP servis, vykrývání zboží formou tzv. paketizace, zřizování konsignačních skladů u zákazníků, přístup k on-line skladům aj.).
Jako základ naší konkurenční výhody vidíme v častější komunikaci se zákazníkem, jehož následným obrazem je větší, případně nový obchod a tím pádem možnost vyniknout nad ostatními, kteří své výrobky prodávají v dnešní době například víceméně pouze cestou tzv. elektronického e-shopu.
Chceme být neformální, cool, trendy, profesionální, protože lidé kupují především lidi. Jsme si plně vědomi, že rozhodnutí zákazníka o nákupu velmi často závisí na osobnosti firmy. Jedině tak v dnešní rychlé době máme možnost vyniknout nad ostatními konkurenty. Neexistuje totiž žádný způsob jak ovládat konkurenty, kromě jediného: koupit je.
K dosažení výše uvedeného cíle ale nepotřebujeme jen peníze. Důležití jsou také lidé-loajální nebo také neloajální zaměstnanci, kteří bojují nebo nebojují až za hrob, vybavení, kancelářské a výrobní prostory, image, skladové zásoby v rozumné míře aj.
Naší hlavní hrozbou v současné době i v budoucnu jsou desítky a stovky firem, nabízející levné výrobky z východních zemí. Buď porostou, aby se dostaly do „první ligy“ svého odvětví, nebo budou vyřazeny z důvodu nespolehlivosti a kvality.
Firmy našeho ražení, nabízející prvotřídní servis, kvalitu výrobků renomovaných a celosvětově uznávaných výrobců dle našeho předpokladu přinesou v budoucnu dalšímu vývoji na trhu dva hlavní přínosy pro koncové zákazníky-ušetřené a vydělané peníze. Málokteré přínosy jsou dle našeho názoru působivější.
Petr Nedorost & Petr Kadlec